Dana 22. rujna 2022. organiziran je radni sastanak za zaposlenike i vanjske suradnike (nositelje kolegija) Visoke škole Ivanić-Grad. Sastanku je nazočio velik broj suradnika nositelja predmeta, a posebno je zadovoljstvo istaknuti da su se sastanku odazvali i nositelji predmeta koji će sudjelovati u pripremi za izvođenje preddiplomskog studija sestrinstvo od akademske 2023./2024. godine.
Susret je započeo u 10.30 dočekom i primanjem djelatnika i vanjskih suradnika u prostoru centralne zgrade Visoke škole Ivanić-Grad..
U 11.00 sati je započeo radni dio sastanka u kojemu su uredske službe Visoke škole Ivanić-Grad, na temelju pitanja koja su već prije poslali bilo zaposlenici, bilo vanjski suradnici Visoke škole. Kako smo se dobro pripremili ponajprije smo pokušali razjasniti način na koji Visoka škola vrednuje nastavu vanjskih suradnika, rješava njihove putne troškove. Zatim se prešlo na tehnička pitanja odrađivanja ispita i nastave, te upisa istih bilo u formulare Visoke škole Ivanić-Grad (nastava), bilo u ISVU sustav (prijava ispita, ocjene i sl.). Poseban naglasak je stavljen na dobru pripremu silabusa pojedinih predmeta s jasno definiranim ishodima učenja, koji moraju biti u skladu sa ishodima učenja samog studijskog programa, ali isto tako sa jasno postavljenom literaturom, te poštivanjem načina ocjenjivanja kako je postavljeno u silabusu. Napomenuto je kako u navedenom pravcu svaki predavač (zaposlenik ili suradnik) ima autonomiju u odlučivanju, ali se mora držati pravila koja je sam postavio u silabusu predmeta. Nadalje, razgovaralo se o sustavnom radu na poboljšanu kvalitete nastave, s jasnom porukom kako nema „online“ nastave, sukladno odredbi MZO-a i AZVO-a. Od izuzetne važnosti bi bilo uz prag od 48 ECTS bodova koji smo postavili kao potreban za upis na višu godinu studija, odrediti i predmete koji su uvjet za upis u višu godinu studija. Svakako će se u novom Pravilniku o studiranju povesti briga o navedenome, prema onome što struka zaključi kao važno. Dekan je pojasnio i način normiranja sati uz napomenu kako sati u nastavi nisu jedina obaveza nastavnika, te da se u navedenom pravcu uistinu treba pokazati razumijevanje, a ukoliko dolazi do nesporazuma svakako se razgovorm sve može razjasniti. Razgovaralo se i o mogućem prijedlogu novih vanjskih suradnika u nastavi, gdje je jasno dano do znanja da nositelji predmeta prvi predlažu svoje suradnike, a dalje navedeno preuzimaju pročelnici i prodekan, jer je potrebno proći proceduru koja u konačnici završava donošenjem Izvedbenog plana nastave na Stručnom vijeću Visoke škole. Djelatnici Visoke škole Ivanić-Grad imaju pravo na odlaske na seminare, simpozije, stručna usavršavanja i sl. u financijskim okvirima Visoke škole Ivanić-Grad, a ukoliko idu samoinicijativno, svakako o navedenom trebaju obavijestiti Visoku školu Ivanić-Grad, zbog odobrenja i oslobođenje radne obaveze toga dana (točnije radna obaveza im je odlazak na usavršavanje). Poželjno je da djelatnici Visoke škole Ivanić-Grad, kao i vanjski suradnici objavljuju radove, na kojima svakako trebaju potpisivati i Visoku školu Ivanić-Grad. Svaki djelatnik i vanjski suradnik sukladno Zakonskim aktima i pravilnicima može tražiti izbor u zvanje, reizbor i sl., napredovanje je poželjno i dobro i za samu Visoku školu. Važno je u tom pravcu biti upoznat sa zakonskim aktima i pravilnicima općenito. Dekan je napomenuo kako je novi Zakon o visokom obrazovanju i znanstvenoj djelatnosti u procesu donošenja, a nakon toga će se donijeti i Odluku o nužnim uvjetima za ocjenu nastavne i stručne djelatnosti u postupku izbora u nastavna zvanja. Kad govorimo o odnosu prema studentima, nikako ne bi trebalo zadirati u prava studenata i u tom pravcu uvijek se treba savjetovati unutar Ustanove, držati se Pravilnika o studiranju i pravila postavljenih u silabusu predmeta. Razgovarali smo i načinu oblačenja kako studenata, tako i profesora posebice u svečanim prilikama (obrane završnih radova, svečane sjednice, promocija…). Djelatnici VŠIG svakako bi trebali izvijestiti vodstvo visoke škole o svojim angažmanima izvan ustanove, bilo da se radi o zaposlenju u postotku ili na ugovor o djelu, i dobiti službeno odobrenje za navedeni angažman. Isto tako će Visoka škola Ivanić-Grad za svoje zaposlenike koji dolaze s drugih Ustanova zatražiti odobrenje od navedenih Ustanova ako se radi o radu u postotku ili potpisanu izjavu o suglasnosti, ako se radi samo o vanjskoj suradnji. Razgovarali smo i o vođenju evidencije rada na Ustanovi, mogućnosti zaposlenja na Visokoj školi, izvođenju terenske nastave, nabavi literature, protokolu i obrani završnoga rada i sl. Možemo reći da je cijeli susret tekao dosta dobro, te se razvila i diskusija koja je dodatno rasvijetlila pojedine točke. Oko 13.00 sati podijelili smo se u dvije grupe, studij sestrinstva je ostao u jednoj dvorani, a suradnici i djelatnici sa studija fizioterapije su se preselili u drugu dvoranu. Protresle su se mnoge teme u struci, koje će svakako biti podloga za daljnja poboljšanja kvalitete na svim razinama djelovanja Visoke škole Ivanić-Grad. U tom vremenu su pojedini profesori imali mogućnost obaviti razgovor sa djelatnicima u upravi Visoke škole, što su pojedini i učinili.
Radni sastanak je završen kako i priliči radnim ručkom u restoranu Garfield gdje je bila prigoda za bolje upoznavanje međusobno, ali i razgovor o specifičnim temama.
Sudionici su zaključili, kako je sastanak bio kvalitetan i edukativan, te da bi svakako trebalo i češće organizirati ovakve susrete, zbog razmjene mišljenja i informacija posebice u struci, ali i novosti koje općenito nastaju u obrazovnom sustavu.